Lunteren, september 2008, een warme nazomeravond tijdens het Ceel Navest Weekend. Ceel brengt zijn moeder bij het kampvuur in de tuin van de Macco’s. Trijntje Navest komt naast mij zitten, het vuur knappert en in het bos achter de zwijgende motoren roept een uil. “Dat doet mij aan vroeger denken,” zegt Trijntje Navest. “Ceel arm
Learn more
Kleinschalig, gezellig en ontspannen. Dat lijkt de trend te worden voor ons jaarlijkse treffen. We zien terug op een bijzonder geslaagde bijeenkomst zonder wanklank. Veel oude bekenden en toch ook weer nieuwe gezichten op de veertigste rally. Voor de deelnemers was er een leuke verrassing: naast de gebruikelijke pin, was er voor iedereen een emaille mok
Learn more
Op 10, 11 en 12 augustus houden we ons Internationaal Weekend net als die vele voorgaande jaren jaar bij Don Bosco, Julialaantje 26 te Rijswijk. Kom langs en geniet! Live akoestische muziek, lekker eten, drinken en toeren. Oude vrienden ontmoeten en nog oudere motoren bewonderen. Dat is zo’n beetje waar het om draait. “Het is
Learn more
Op vrijdag 21 september is het weer zo ver, we gaan kamperen. Het Vlist-weekend wordt ook dit jaar weer geregeld door Frank van Aalst en Eefje van Veggel. Gelukkig heeft iedereen zich goed gedragen afgelopen jaar en zijn we weer welkom bij de familie Spruit aan het riviertje de Vlist. Dezelfde geweldige locatie als vorig
Learn more
Twee weken geleden organiseerden Frank en Kevin de Run for the Dead Friends. Het ging bijna niet door vanwege een arrestatie van de organisatie in het kader van het politieoptreden tegen OMG’s. OMG’s? Ook Kevin en Frank wisten niet wat dat zijn… Vanmorgen vroeg opgestaan, nee niet voor mijn Vaderdagontbijt, want dat heb ik zaterdag
Learn more
Op zaterdag 23 juni vierden The Oldtimers de langste dag (niet die van 1944, maar die van 2018). We waren wederom te gast bij Alfred Kooter in Benthuizen op een locatie die zijn weerga niet kent. Mooi kampeerveld, mooie bar, prima BBQ’s, zwembad en sanitair…. Je zou er willen blijven. Willem van V. had een
Learn more
Tot slot de laatste episode van de reis van Aad Samwell’s reis. Na veel spannende avonturen, uitdagingen op gebied van motor en gezondheid komt hij weer thuis… Bij de grens naar Iran gaat het niet veel beter dan vorig jaar. Afghanistan uitrijden is net zo moeilijk als er inrijden. Alle stempels in het paspoort worden
Learn more
Net als vorig jaar organiseren Nick en Jop een ‘weekendje Ommen’. Zowel de rit er naar toe als de tourrit over de Sallandse Heuvelrug rijden we samen, ’s avonds (vrijdag en zaterdag) slaan we de tenten op rond Café Calluna. Er is ook een slaapzaal en je kunt eventueel een chaletje boeken. Je moet je
Learn more
Een mooi verslag over de Hamburgerrit van afgelopen zondag van Art de Vos. Op zondag 22 april reden we de eerste Hamburgerrit. Hopelijk zullen er nog vele volgen. De McDrive is echt helemaal niks bij de hamburgers van Peter… Wat een prachtige dag! Na mijn oproep op FB wilde Paul van L. (Op Facebook vindbaar onder
Learn more
Het gaat weer door! Frank van Aalst heeft het voor elkaar gekregen bij Familie Spruit. Wij mogen 21, 22 en 23 september dit jaar weer kamperen op hun prachtige ‘bedrijfsterrein’ aan het pittoreske riviertje De Vlist. Ook dit jaar combineren we de tourtocht met een bezoek aan het Veteraan Treffen in Woerden. Ook dit jaar
Learn more