Donderdagavond om half acht afgesproken met de Presss om de RFDF voor te rijden. We zouden eindigen in Oudewater alwaar de kroeg voor ons van het slot werd gehaald. Das al de tweede keer dat dit geregeld wordt en het wordt zwaar gewaardeerd dat men meedenkt voor een geschikte locatie om de clubavonden te houden.Super
Learn more
Zaterdag 24 mei de rit naar Scheveningen voorgereden, morgen is daar een aircooled meeting en laat ondergetekende daar nu helemaal warm voor lopen.Ik hoor je denken : ” da’s allemaal leuk natuurlijk maar dat is toch morgen ? “Klopt als een Buzzzzz, maar je wil toch zeker weten dat je niet voor een omleiding of
Learn more
Ja hoor , eindelijk weer eens een snertrit onder de tien graden !!!! Althans zo waren de weersvoorspellingen in de week voor de snertrit. Nou bleek op de dag van de rit dat het precies tien graden was… Okee okee, de gevoelstemperstuur ligt dan wel wat lager maar toch jammer. Ik dacht dat t zo
Learn more
Door: Kevin L. Chief Damage Control & Senior Road Captain Dit artikel is door de Toercommissie geschikt bevonden voor alle leden vanaf 16 jaar. Bevat grof taalgebruik, alcoholgebruik en verwijzingen naar criminele activiteiten. Ja toch !!! Eindelijk weer naar buiten met het spul. Je harde werk zal beloond worden of niet natuurlijk….dat kan ook. Maargoed,
Learn more
FH-DCE SUPER RALLY® 2024 15.-19.5.2024 ATC Merkur, Pasohlavky, Czech Republic Text: Fed Sec. Sakke Pictures: H-DC Moravia The Federation of Harley-Davidson Clubs of Europe’s Super Rally® 2024 has been located to Czech Republic, beautiful municipality of Pasohlavky, in the extremely comfortable camping area of ATC Merkur. This camping area is in South Moravia, located by
Learn more
Ging het in de eerste aflevering vooral over de aanloop naar de Motormannen Rit, in deze tweede episode staat centraal om wie het ging: Bas B. Ter nagedachtenis aan de zoon van Hans en Annette reed Kevin met zijn gevolg richting Naarden. Een sterk verhaal, inclusief een aantal nog niet eerder gepubliceerde foto’s (want die
Learn more
Vanwege het ongelofelijke weer (het regent op de kop af nu 3 maanden) hier het zon-overgoten verslag van de Motormannen Rit (juli 2023). Onze toerkommissaris Kevin L. was vergeten op ‘send’ te drukken. Het stond nog op zijn telefoon. Dat komt nu dus goed uit: woorden als zonnestraaltjes. Wij denken trouwens dat dit deel I
Learn more
In oktober verreden we de De Palingrit richting Ede, in november de Snertrit in de Krimpenerwaard. Allebei gezellige tourritten die prima smaakten. Hier meteen ook een oproep: wil jij ook eens een rit verzorgen? Neem dan contact op met de toercommissie. Je krijgt een budget en hulp voor het uitzetten van jouw rit. De eerste
Learn more
Afgelopen zondag reden we een steenkoude Snertrit. De grote helden kwamen uit het Noorden (Guus, Jaap en Ron) en het zuiden (Simon). De grootste lulhannes van deze dag kwam uit Krimpen en was ik zelf. En Daan S. ook een beetje. Want die was ook op een BMW. Eventjes vooraf: Kevin, Jan-Gerben en Simon waren
Learn more
Het was een heerlijke dag. Warm, zonnig, hoge opkomst. Echt zo’n dag voor ballen in je buik. We verzamelden op de Parkkade in R’dam bij de Ballentent die – net als de toerkommissie – niet had gerekend op zo’n grote opkomst. We werden getrakteerd op die typische horkerigheid waar de Rotterdamse horeca zo bekend om
Learn more